Договір оферти
Фізична особа, яка звернулася до Виконавця для отримання медичних стоматологічних послуг (надалі іменується “Пацієнт”), разом іменовані як “Сторони”, а кожна окремо – “Сторона”, уклали цей договір про нижченаведене:
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
  • Відповідно до ст.ст. 633, 634, 641 Цивільного кодексу України цей Договір є публічним Договором (публічною офертою), що містить всі істотні умови надання Виконавцем медичних стоматологічних послуг та пропонує необмеженому колу фізичних осіб (Пацієнтам) отримати медичні стоматологічні послуги на умовах, визначених цим Договором.
  • Умови цього Договору встановлюються однаковими для всіх Пацієнтів, крім тих, кому законодавством України надані відповідні пільги в разі їх наявності.
  • Виконавець не має права відмовитися від укладення цього Договору за наявності у нього можливості (в тому числі технічної, кадрової, організаційної тощо) надати Пацієнту медичні стоматологічні послуги, крім випадків, передбачених чинним законодавством України та даним Договором.
  • Виконавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарської діяльності з медичної практики, пов’язаної з виконанням цього Договору, і несе відповідальність в разі порушення прав Пацієнта в процесі виконання Договору і наданні стоматологічних послуг.
  • Виконавець надає медичні стоматологічні послуги на підставі ліцензії на медичну практику, виданої наказом Міністерства охорони здоров’я України
  • Договір є обов’язковим для виконання Виконавцем який розміщений у куточку споживача та/або у іншому доступному для Пацієнтів місці за місце знаходженням Виконавця а також на сайті Виконавця за посиланням: https://easysmile.com.ua/ . У разі, якщо законодавством України встановлено норми, які суперечать цьому Договору, перевагу при застосуванні матимуть відповідні норми законодавства України.
  • Пацієнт, при усному або письмовому зверненні за отриманням стоматологічних послуг до медичного закладу Виконавця, приймає (акцептує) всі умови цього Договору, з дата першого звернення за згодою Сторін вважається датою укладення цього Договору.
  • Додатковим доказом укладення цього Договору може бути вчинення Пацієнтом підтверджуючих дій: та Договір вважається укладеним, без його подальшого підписання Сторонами, з моменту усного або письмового звернення Пацієнта до Виконавця за отриманням стоматологічних послуг чи вчинення інших дій, передбачених цим Договором, що свідчать про акцептування (приймання) всіх умов даного Договору.
  • Підтверджуючими діями Пацієнта, які свідчать про укладення цього Договору є: підписання плану лікування, анкети, інформованої згоди на діагностику та лікування, картки Пацієнта, початок фактичного користування послугами, оплата рахунку Виконавця тощо
2. ТЕРМІНИ, ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
  • Публічний договір (договір публічної оферти) про надання стоматологічних послуг – пропозиція Виконавця, адресована всім фізичним особам, що бажають скористатися медичними послугами. Згідно із положенням ст.ст.633, 641 Цивільного кодексу України умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів та розміщені в мережі Інтернет на сайті Виконавця.
  • Акцепт – вчинення Пацієнтом та/або Замовником дій, в порядку, визначеному цим Договором, що свідчать про повне, беззастережне та безумовне прийняття умов даного Договору. Момент укладення Договору – момент вчинення Пацієнтом/Замовником підтверджуючих дій.Підтверджуючі дії – дії, що свідчать про згоду Пацієнта/Замовника дотримуватися положень, викладених на Сайті Виконавця та умов цього Договору, додатків до нього. Такими діями Пацієнта та/або Замовника можуть вважатися: реєстрація на Сайті Виконавця; замовлення стоматологічних послуг з використанням Сайту Виконавця або за номерами телефонів: +38685432152; початок фактичного отримання стоматологічних послуг Пацієнтом; засвідчення підписом форми первинної облікової документації; надання інших необхідних добровільних згод для надання послуг Виконавцем; початок фактичного використання послуг, оплата послуг чи інші дії, які свідчать про згоду Пацієнта/Замовника з цими умовами.
  • Пацієнт (Замовник) – фізична особа, яка звернулась до стоматологічного кабінету Виконавця для отримання медичних стоматологічних послуг та уклала з Виконавцем даний Договір.
  • 2.3.1. Малолітні, неповнолітні чи недієздатні Пацієнти приймаються лише у присутності їх законних представників. Законні представники надають згоду на надання медичних послуг особам, в інтересах яких вони діють, підписують документи в їх інтересах та приймають рішення щодо замовлення медичних послуг відповідно до цього Договору. У такому випадку законні представники виступають Замовником відповідно до цього Договору, а Пацієнтом – особа, яку вони представляють, та зобов’язуються дотримуватись умов, викладених у ньому.
  • Лікуючий лікар – лікар Виконавця, який надає медичні стоматологічні послуги Пацієнту в Закладі.
  • Стоматологічні послуги – комплекс консультативних, діагностичних, лікувальних, профілактичних та реабілітаційних заходів різного ступеню складності та призначення, які надаються Виконавцем за умовами цього Договору. Перелік послуг, їх вартість та інша інформація щодо них викладені на Сайті Виконавця та/або безпосередньо у місцях провадження господарської діяльності Виконавця.
  • Сайт Виконавця – Інтернет-ресурс, розміщений в мережі Інтернет за адресою https://easysmile.com.ua/ , який є офіційним джерелом інформування Пацієнтів/Замовників про Виконавця та послуги, що ним надаються.
3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
  • Предметом цього Договору є надання Пацієнту/Замовнику медичних послуг відповідно до умов цього Договору. Виконавець зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, надати Пацієнту/Замовнику стоматологічні послуги, а Пацієнт/Замовник зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, прийняти та оплатити замовлені та/або отримані Послуги.
  • Виконавець підтверджує, що має право на здійснення діяльності у сфері провадження господарської діяльності з медичної практики, у відповідності з вимогами діючого законодавства України.
  • Обсяги, вид, вартість та строки надання Послуг визначаються з урахуванням здоров’я Пацієнта, медичних показань, бажань Пацієнта та технічних можливостей Виконавця.
4. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
  • Послуги надаються в стоматологічному кабінеті Виконавця відповідно до Правил, з використанням сертифікованого обладнання та дозволених до використання медичних виробів та матеріалів.
  • Лікуючий лікар призначається Виконавцем.
  • Надання Послуг здійснюється відповідно до Протоколу інформування пацієнта/Інформованої добровільної згоди Пацієнта на проведення діагностики, лікування, операції та знеболення, яка оформлюється у встановленій законодавством України формі. Виконавцем для надання Послуг може додатково оформлюватися Інформована згода в формі, визначеній і розробленій Виконавцем, перед наданням першої Послуги та перед наданням інших Послуг, перелік яких визначається Виконавцем. Сторони погодили, що підписання Інформованих згод та/або опитувальних листів є необхідною і обов’язковою умовою для початку надання Послуг.
  • Послуги надаються протягом робочого часу Виконавця. Послуги надаються за попереднім записом, який здійснюється за телефоном або при особистому зверненні Пацієнта. Надання Послуг без попереднього запису можливо виключно у випадках відсутності попереднього запису на цей час інших Пацієнтів. Дата та час надання кожної Послуги погоджується Виконавцем та Пацієнтом в усній або письмовій формі (шляхом підписання графіка відвідувань або в іншій інформативній формі).
  • Дату та час надання кожної Послуги може бути змінено з ініціативи Пацієнта до настання строку надання такої Послуги.
  • У разі запізнення, Пацієнт зобов’язаний заздалегідь попередити не пізніше ніж за один день до візиту, про це адміністратора стоматологічного кабінету Виконавця. У разі запізнення, що призвело до зміщення графіку прийому, з Пацієнтом узгоджується інший час візиту.
  • Дату та час надання кожної Послуги може бути змінено з ініціативи Виконавця у разі:
  • якщо стан здоров’я Пацієнта перед початком надання Послуги унеможливлює її надання або значним чином збільшує ризики виникнення ускладнень, загрози життю чи здоров’ю Пацієнта або інших тяжких чи негативних наслідків;
  • виникнення обставин непереборної сили, які унеможливлюють надання Послуги Виконавцем.
  • Виконавець не має права розголошувати третім особам інформацію про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя Пацієнта, яка стала відома у зв’язку із виконанням цього Договору, крім випадків, передбачених законодавством України.
5. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
  • Вартість Послуг, що надаються за цим Договором, визначається відповідно до їх обсягу та затверджених Виконавцем тарифів на Послуги. Тарифи на Послуги мають юридичну силу угоди про узгоджену ціну та не потребують підписання Сторонами окремого документу, щодо погодження ціни.
  • Попередня вартість Послуг зазначається в Плані лікування та не включає вартість лікування прихованих патологій, які можуть бути виявлені в процесі лікування. Узгодження Плану лікування та вартості постійних стоматологічних робіт відбувається тільки при повному завершенні терапевтичного, хірургічного та ортодонтичного лікування.
  • Ціни, вказані в Плані лікування, дійсні протягом строку, зазначеного в Плані лікування. Після спливу цього строку вартість Послуг визначається виходячи з діючих на момент надання Послуги тарифів Виконавця.
  • Пацієнт оплачує Послуги одним із нижченаведених способів за вибором Пацієнта:
  • оплата готівкою в касу Виконавця;
  • оплата за допомогою платіжної картки з використанням платіжного пристрою банку Виконавця;
  • оплата рахунків Виконавця за безготівковим розрахунком.
  • Послуги оплачуються Пацієнтом в день надання Послуги – до надання Послуги або безпосередньо після її надання, в розмірі повної вартості наданої Послуги в конкретне відвідування.
  • Пацієнт має право здійснити попередню оплату Послуг, визначених Планом лікування. Вартість Послуг, сплачених Пацієнтом як попередня оплата, не може бути переглянута Виконавцем у разі зміни тарифів на Послуги та встановлюється відповідно до тарифів, діючих на день оплати.
  • На окремі види Послуг, які передбачають попередні витрати Виконавця (індивідуальне замовлення імплантатів, ортопедичних, ортодонтичних, інших стоматологічних конструкцій для Пацієнта у третіх осіб тощо), Пацієнтом обов’язково вноситься передоплата у розмірі до 80% від вартості таких конструкцій. Сума передоплати та строк її внесення зазначається в Плані лікування та/або в рахунку, який заздалегідь надається Пацієнту. Внесені кошти не повертають Пацієнту у разі неналежного виконання ним умов цього Договору або відмови від отримання замовлених Послуг з використанням вищевказаних стоматологічних конструкцій.
  • У разі відмови Пацієнта від отримання фактично оплачених Послуг, Пацієнт в одиничних випадках має право перенести надання послуги на будь-яку іншу дату та час, попередньо погодивши це із Виконавцем.
  • У разі, якщо Пацієнт протягом 1 (одного) робочого дня з дати фактичного отримання Послуг не заявить письмову мотивовану відмову від їх прийняття, Послуги вважаються прийнятими Пацієнтом без застережень і без претензій.
  • У разі надання мотивованої відмови Пацієнта від прийняття Послуг, Сторони вирішують спірні питання шляхом переговорів.
  • Якщо Пацієнт порушує порядок та строки оплати, Виконавець має право на відшкодування збитків, а також може припинити або відмовити у наданні будь-яких своїх послуг.
  • Після здійснення оплати за надані послуги Виконавець видає Пацієнту чек та/або квитанцію про сплату наданих послуг. За замовчуванням, Виконавець після оплати Пацієнтом послуги вказаний чек та/або квитанцію видає Пацієнту шляхом їх направлення в телефонний (мобільний) месенджер, до якого прив’язаний контактний номер телефону Пацієнта або на повідомлену Пацієнтом електронну пошту. Направлення чеку та/або квитанції в телефонний (мобільний) месенджер Пацієнта чи його електронну пошту є належним чином вручення чеку та/або квитанції Пацієнту. На вимогу Пацієнта Виконавець може видати чек та/або квитанцію в паперовому вигляді.
  • Якщо сума вартості всіх складових наданих за попередньою оплатою Послуг перевищує внесену Пацієнтом суму попередньої оплати, то різницю Пацієнт повинен погасити не пізніше дня закінчення надання Послуг.
  • У випадку виникнення розбіжностей в сторону збільшення між орієнтовною вартістю Послуги (частини Послуги) та сумою виставленого Пацієнту рахунку в конкретне відвідування, Пацієнт зобов’язаний оплатити рахунок не пізніше наступного дня після надання Послуги (частини Послуг). В такому випадку Пацієнт обов’язково підписує Акт наданих послуг з переліком наданих Послуг та зазначенням розміру заборгованості Пацієнта за Послуги.
  • У разі недостатності у Пацієнта грошових коштів для оплати отриманих Послуг заборгованість Пацієнта перед Виконавцем може бути оформлена додатковою угодою про оплату Послуг з розстрочкою платежів.
  • Лікування за страховкою надається за умови попереднього укладання Виконавцем відповідного Договору зі страховою компанією. Пацієнту, направленому до стоматологічного кабінету страховою компанією Пацієнта, медичні стоматологічні послуги, передбачені програмою добровільного медичного страхування Пацієнта, надаються безкоштовно. Оплату таких Послуг проводить страхова компанія відповідно до встановлених договірних відносин з Виконавцем. Медичні стоматологічні послуги, що не входять до програми добровільного медичного страхування Пацієнта, Пацієнт оплачує за рахунок власних коштів у порядку та в розмірі, передбаченому даним Договором.
  • Пацієнту може надаватися знижка на вартість Послуги, розмір якої визначається в порядку, встановленому Виконавцем.
  • Якщо в процесі надання Послуг виникає потреба в їх коригуванні (наданні додаткових послуг або зміні Плану лікування), то відповідному коригуванню піддається і остаточна вартість Послуг за Договором. Такі зміни Сторони узгоджують до моменту надання додаткових або змінених Послуг. Пацієнт має право відмовитися від коригування Послуг та продовжувати отримувати Послуги згідно узгодженого Плану лікування. Якщо така відмова унеможливлює продовження надання Послуг за медичними показаннями, Виконавець має право в односторонньому порядку припинити дію цього Договору, а Пацієнт зобов’язаний оплатити вартість фактично отриманих Послуг. Якщо Пацієнт не заперечує проти зміни або доповнення Плану лікування, то надання Послуг продовжується відповідно до нових умов та з підписанням нового або додаткового Плану лікування.
  • Якщо з вини Виконавця Послуги надаються не в повному обсязі, вартість ненаданих та сплачених Послуг відшкодовується Пацієнту протягом трьох робочих днів з моменту звернення Пацієнта із відповідною письмовою заявою.
  • У випадку неможливості надання Послуг (частини Послуг) через нез’явлення Пацієнта на прийом до лікаря або на іншу медичну процедуру, відмови Пацієнта від подальшого отримання Послуг, порушення Пацієнтом умов цього Договору та (або) правил, Виконавець повертає Пацієнту протягом десяти робочих днів з моменту звернення Пацієнта із відповідною заявою сплачену ним суму передоплати з вирахуванням фактично здійснених витрат та витрат з виготовлення (замовлення) для Пацієнта лікувальних конструкцій.
  • Пацієнт не має права відмовитись від оплати погоджених та фактично наданих Послуг.
  • В усіх випадках, коли вартість наданих Пацієнту Послуг прямо не визначена Планом лікування, в тому числі коли Послуги, визначені в Плані лікування, надані не в повному обсязі, вартість таких Послуг (частини Послуг) визначається відповідно до діючих тарифів Виконавця.
  • Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається сумарною вартістю всіх наданих Пацієнту Послуг.
6. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ПАЦІЄНТА
Пацієнт має право:
  • приєднатися до цього Договору на запропонованих Виконавцем умовах;
  • до моменту замовлення Послуг отримати повну інформацію про медичні послуги, які надаються Виконавцем;
  • узгодити з Виконавцем орієнтовану вартість Послуг шляхом підписання Плану лікування;
  • отримати Послуги належної якості;
  • отримувати достовірну та повну інформацію про стан свого здоров’я, у тому числі ознайомлюватись з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я, які зберігаються у Виконавця;
  • отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в тому числі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворювання при наданні Послуг;
  • вибрати метод лікування відповідно до рекомендацій лікуючого лікаря, якщо лікарем визначено кілька варіантів плану лікування, попередньо ознайомившись із результатами обстеження, діагнозом, методами лікування, пов’язаним з ними ризиком, перевагами й недоліками різних планів лікування, можливими ускладненнями;
  • вимагати заміни лікуючого лікаря (за наявності у Виконавця інших лікарів відповідної кваліфікації);
  • при зміні в процесі лікування Плану лікування та попередньої орієнтованої вартості Послуг Пацієнт вправі на свій вибір:
(а) погодитись з новим/додатковим Планом лікування та узгодити його вартість;
(б) відмовитися від запропонованих змін та продовжити лікування на узгоджених раніше умовах; (в) розірвати Договір та провести розрахунки за фактично надані Послуги.
  • на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні;
  • на усунення недоліків наданої Послуги протягом гарантійного строку;
  • звернутися до Виконавця з пропозиціями, заявами, відгуками тощо щодо наданих Послуг;
  • відмовитись від отримання Послуги (частини Послуги) в будь-який момент дії Договору, попередньо сплативши всі фактично надані на момент відмови Послуги.

Пацієнт зобов’язаний:
  • до укладання Договору ознайомитися з тарифами Виконавця, Правилами, гарантійними зобов’язаннями;
  • вчасно прибути до медичного центру в дату та час надання Послуг;
  • завчасно повідомляти стоматологічний кабінет про об’єктивну неможливість з’явитися на прийом чи на процедури;
  • під час перебування приміщені стоматології неухильно дотримуватися Правил Виконавця;
  • до початку надання Послуг повідомити лікуючому лікарю весь перелік лікарських засобів, які застосовує Пацієнт, а також про всі відомі хвороби, вади, алергічні чи специфічні реакції на лікарські засоби і продукти харчування та іншу суттєву інформацію про стан свого здоров’я;
  • точно і своєчасно виконувати усні чи письмові приписи і рекомендації лікуючого лікаря, дотримуватися Плану лікування, своєчасно з’являтися на призначені додаткові обстеження, контрольні та профілактичні огляди;
  • надавати оригінали чи копії документів, що містять інформацію про стан свого здоров’я, які необхідні Виконавцю для надання Послуг;
  • повідомляти лікуючого лікаря про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміни стану свого здоров’я протягом строку лікування;
  • приймати надані Послуги належної якості та своєчасно підписувати Акти;
  • оплачувати вартість Послуг в порядку та на умовах, визначених цим Договором;
  • сплатити вартість непогоджених додаткових Послуг, які було надано Виконавцем з метою уникнення негативних наслідків для життя або здоров’я Пацієнта;
  • підписувати інформовані згоди на проведення діагностики, лікування та знеболення, анкети та опитувальні листи Виконавця;
  • дотримуватися правил експлуатації встановлених лікувальних конструкцій;
  • не займатися самолікуванням.
  • доброзичливо та з повагою ставитися до персоналу та відвідувачів, не поводити себе шумно, не дозволяти собі грубощів, нетактовності та будь-яких проявів агресії.
  • підтримувати чистоту у приміщенні Клініки, при несприятливих погодних умовах або за вимогою персоналу – одягнути одноразові бахіли, що надаються пацієнтам безкоштовно. З метою дотримання санітарно-гігієнічних умов, використання бахіл в стоматологічному кабінеті є обов’язковим.

Пацієнту заборонено:
  • займатися тютюнопалінням, вживанням спиртних напоїв в приміщеннях Клініки та на прилеглих територіях. займатися будь-яким видом торгівлі або обміну.
  • мати при собі холодну та вогнепальну зброю, демонструвати її персоналу або оточуючим. приводити або приносити до закладу тварин.
  • залишати малолітніх дітей без нагляду.
  • вилучати будь-які документи з інформаційних стендів.
  • виробляти фото- і відео- зйомку без попереднього дозволу адміністрації.
7. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
Виконавець має право:
  • вносити зміни до цього Договору, а також до переліку Послуг, змінювати ціну кожної Послуги;
  • проводити акції, надавати знижки та додаткові пільги на Послуги;
  • отримувати оплату за надані Послуги в порядку, передбаченому цим Договором;
  • отримувати, зберігати, обробляти та використовувати персональні дані та іншу інформацію про Пацієнта відповідно до вимог законодавства України про захист персональних даних;
  • в разі необхідності, за попереднім погодженням з Пацієнтом, вносити зміни в План лікування;
  • самостійно визначати і призначати лікуючих лікарів, які надаватимуть Послуги Пацієнту;
  • у разі виникнення невідкладних станів, непередбачуваних ситуацій чи ускладнень під час проведення медичних втручань – самостійно визначати обсяг всіх необхідних та можливих заходів з їх усунення;
  • надати неповну інформацію про стан здоров’я Пацієнта, обмежити можливість його ознайомлення з окремими медичними документами у разі, якщо інформація про хворобу Пацієнта може погіршити стан його здоров’я або зашкодити процесу лікування;
  • здійснювати аудіозапис телефонних розмов з Пацієнтом;
  • вести фото та/або відео фіксацію процесу надання Послуг та в подальшому використовувати знеособлені результати такої фіксації в рекламних, маркетингових, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України;
  • перенести візит у випадку непередбаченої відсутності лікуючого лікаря або за можливості призначити іншого лікуючого лікаря для проведення лікування за згодою Пацієнта;
  • в разі запізнення Пацієнта в односторонньому порядку змінити строк надання Послуг або відмінити надання таких Послуг;
  • скеровувати Пацієнта до інших профільних медичних спеціалістів, в тому числі до іншого закладу охорони здоров’я, з метою уточнення діагнозу та вибору оптимального плану лікування;
  • не починати (або призупинити) надання Послуг у випадках:
(а) відмови Пацієнта від підписання інформованих згод та/або опитувальних листів, заповнення анамнезу (анкети здоров’я);
(б) при виникненні заборгованості у Пацієнта з оплати Послуг (до моменту повного погашення такої заборгованості); (в) виявлення під час обстеження протипоказань до проведення імплантації, які можуть вплинути на ефективність використання цього складного методу, усунення недоліків зубного ряду;
(г) відмови Пацієнта надати правдиву інформацію про стан свого здоров’я та в ознайомленні Виконавця із медично- правовою документацією Пацієнта;
(д) виявлення у Пацієнта під час обстеження захворювання (патології), лікування якого неможливе в стоматологічному кабінеті через ліцензійні обмеження, кваліфікацію медичного персоналу або технічну оснащеність або при відмові Пацієнта від лікування такої патології, якщо це унеможливлює надання Послуг за Планом лікування;
(е) перебування Пацієнта у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння або в іншому хворобливому стані, що перешкоджає наданню якісних Послуг;
(є) неприбуття Пацієнтом у встановлені дату та час для отримання відповідних Послуг;
  • відмовити в будь-який момент у наданні Послуг (за умови, що така відмова не загрожуватиме життю Пацієнта) в наступних випадках:
(а) надання Пацієнтом неповних та/або недостовірних даних про свою особу та/або стан свого здоров’я; (б) наявність медичних протипоказань до проходження лікування методами, які були визначені Сторонами; (в) відмови Пацієнта пройти необхідні для проведення подальшого лікування обстеження;
(г) у разі якщо Пацієнт наполягає на використанні лікарських засобів чи застосуванні методів діагностики та лікування, що не дозволені до застосування на території України;
(д) недотримання Пацієнтом встановлених лікуючим лікарем приписів або графіку лікування;
(е) порушення Пацієнтом Правил перебування та обслуговування пацієнтів в стоматологічному кабінеті.

Виконавець зобов’язаний:
  • провести в узгоджений із Пацієнтом час первинний огляд Пацієнта для встановлення попереднього діагнозу, обсягу необхідного лікування, розрахунку вартості лікування і проінформувати Пацієнта про результати;
  • за необхідності додаткових методів обстеження з метою встановлення остаточного діагнозу провести їх, а при відсутності можливостей для цього – проінформувати Пацієнта і скерувати його для проходження обстеження до іншого закладу охорони здоров’я або профільного медичного спеціаліста;
  • надати Послуги належної якості відповідно до поставленого остаточного діагнозу, Плану лікування і розрахунку вартості, узгоджених Сторонами;
  • забезпечити надання Пацієнтові всіх необхідних Послуг, передбачених Договором та узгодженим Планом лікування;
  • створити належні і безпечні умови перебування Пацієнта у стоматологічному кабінеті;
  • забезпечити найбільш раціональні методи лікування відповідно до медичних показань;
  • інформувати Пацієнта про обставини, що можуть виникнути та привести до збільшення обсягу надання Послуг, про можливі ризики та ускладнення, що можуть виникнути в ході надання Послуг;
  • при змінах в процесі лікування узгодити з Пацієнтом додатковий або новий План лікування та його орієнтовну вартість;
  • надати Пацієнту лікарські призначення та рекомендації після надання Послуги;
  • на вимогу Пацієнта надавати інформацію про режим роботи Виконавця, умови та порядок надання Послуг;
  • після закінчення лікування надати на вимогу Пацієнта виписку з медичної карти, копії результатів обстежень, довідки за домовленістю тощо;
  • дотримуватися абсолютної конфіденційності інформації про стан здоров’я, результати медичних обстежень та оглядів, інтимну та сімейну сторони життя Пацієнта;
  • використовувати лікарські засоби та медичні вироби, дозволені для використання в України;
  • вести та зберігати медичну документацію і звітність відповідно до вимог законодавства України.
  • початку надання медичних послуг Виконавець в усній формі повідомити Пацієнту перелік, склад та вартість всіх медичних послуг, надання яких вважає доцільним.
  • при наданні платних медичних послуг дотримуватися лікарських формулярів, стандартів медичної допомоги, вимог МОЗ України та/або локальних/клінічних протоколів медичної допомоги, затверджених у встановленому порядку.
  • визначити для Пацієнта гарантійний термін та пояснити умови, при яких гарантійні зобов’язання зберігаються. У випадку неможливості надання гарантії Виконавець зазначає це в медичній документації.
  • повідомити Пацієнта про обставини, які можуть призвести до збільшення обсягу надання послуг, можливі ускладнення при проведенні лікування, і тимчасовий дискомфорт, які можуть виникнути в процесі лікування.
8. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ
  • Послуги надаються медичними працівниками стоматологічного кабінету Виконавця, які мають необхідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України. Певні види Послуг можуть надаватися різними медичними спеціалістами Виконавця.
  • Послуги надаються відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та/або клінічних протоколів медичної допомоги, затверджених МОЗ України.
  • Якість наданих Послуг повинна відповідати вимогам законодавства України.
  • Послуги повинні бути безпечними для здоров’я Пацієнта.
  • Сторони дійшли згоди, що не є показником неналежної якості наданих Виконавцем Послуг:
  • ускладнення та інші побічні ефекти втручання, що виникли внаслідок біологічних особливостей організму Пацієнта та ймовірність яких наявні знання і технології не можуть повністю виключити, за умови що Послуги надані з дотриманням всіх вимог, що пред’являються до послуг такого виду;
  • можливий дискомфорт, що викликаний специфікою медичних методик і є наслідком реакції організму на фізичний, хімічний вплив препаратів, який проходить протягом розумного строку і про який Пацієнт був заздалегідь повідомлений лікуючим лікарем;
  • ускладнення, що наступили після надання Послуг у випадку грубого недотримання (порушення) Пацієнтом рекомендацій, наданих лікуючим лікарем.
  • Пацієнт повідомлений про те, що сучасна медицина не є точною наукою, відтак діагностика та лікування не можуть гарантувати отримання точного і позитивного ефекту. Пацієнт усвідомлює, що в силу обмеженості можливостей сучасної медицини, складності діагностики та лікування окремих захворювань, індивідуальності та унікальності організму кожного Пацієнта запропоновані Виконавцем Послуги можуть не принести очікуваного результату або навіть спричинити погіршення здоров’я Пацієнта, виникнення атипових реакцій та ускладнень, які не враховані в медичних стандартах (протоколах) та не описані в спеціальній літературі.
  • Сторони розуміють і визнають, що невідповідність результату надання тієї чи іншої Послуги результату, що очікував та бажав отримати Пацієнт при зверненні за відповідною Послугою, саме по собі не є фактом надання такої Послуги неналежної якості.
  • Контроль якості надання медичної стоматологічної допомоги здійснюється у випадках, в порядку та в строки, що передбачені законодавством України.
9. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ПАЦІЄНТА
  • На виконання Закону України “Про захист персональних даних” Виконавець повідомляє Пацієнта про здійснення обробки його персональних даних під час виконання даного Договору.
  • Володільцем персональних даних є Виконавець.
  • Персональні дані збираються з метою охорони здоров’я, встановлення медичного діагнозу, для забезпечення піклування чи лікування або надання медичних послуг (п. 6 ч. 2 ст. 7 Закону України “Про захист персональних даних”).
  • Склад та зміст персональних даних, що обробляються Виконавцем:
  • загальні дані (в тому числі, але не виключно: прізвище, ім’я, по батькові, стать, дата та місце народження, адреса реєстрації та місце проживання, сімейний стан, засоби зв’язку);
  • спеціальні дані, що стосуються стану здоров’я особи (в тому числі, але не виключно: факт звернення за медичною допомогою, медична інформація про особу, що містить не лише свідчення про стан здоров’я, а й про історію хвороби, запропоновані дослідження і лікувальні заходи, прогноз можливого розвитку захворювання, наявність ризику для життя і здоров’я, відомості про наявність групи інвалідності, генетичні дані тощо).
  • Пацієнт має такі права у сфері захисту персональних даних:
  • знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця персональних даних;
  • отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема, інформацію про третіх осіб, яким передаються персональні дані;
  • на доступ до своїх персональних даних;
  • отримувати не пізніш як за 30 календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;
  • пред’являти вмотивовану вимогу Виконавцю із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
  • пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних Виконавцем, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
  • на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
  • звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду;
  • застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
  • знати механізм автоматичної обробки персональних даних;
  • на захист від автоматизованого рішення, яке має для Пацієнта правові наслідки.
  • Персональні дані Пацієнтів зберігаються у електронних баз даних.
  • Виконавець зобов’язується забезпечити конфіденційність та безпеку персональних даних Пацієнта під час їх обробки. Працівники Виконавця здійснюють обробку персональних даних Пацієнта виключно у зв’язку з виконанням їхніх професійних обов’язків та зобов’язуються не допускати розголошення персональних даних, які їм були довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових та трудових обов’язків.
  • Пацієнт надає згоду на використання Виконавцем наданих ним контактних даних з метою інформування Пацієнта, здійснення зв’язку із Пацієнтом; для надіслання повідомлень медичного, інформаційного та/або рекламного характеру; надсилання повідомлень, текст яких може містити персональну та конфіденційну інформацію про Пацієнта. За письмовою заявою Пацієнта контактні дані останнього виключаються зі списку адресатів для інформаційних та рекламних повідомлень.
  • Адвокати мають право доступу до персональних даних лише тих пацієнтів які є їхніми клієнтами, та виключно в порядку надання цими клієнтами згоду на таку передачу. іншим особам персональні дані передаються тільки за згодою пацієнта або його законного представника (батьки, опікун або піклувальник).Для наукових та статистичних цілей можуть передаватись знеособлені персональні , дані що не дозволяють ідентифікувати особу.
10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
  • За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань Сторони несуть відповідальність згідно з діючим законодавством України та цим Договором.
  • Пацієнт відповідає за достовірність наданої інформації щодо свого здоров’я, виконання рекомендацій лікаря, своєчасну оплату наданих Послуг.
  • Виконавець відповідає за якість та безпеку наданих Послуг.
  • У разі прострочення оплати наданих Послуг Виконавець має право вимагати від Пацієнта сплати пені у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми фактичної заборгованості за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів – додатково вимагати від Пацієнта сплати штрафу в розмірі суми заборгованості.
  • Виконавець звільняється від відповідальності за результат наданих Послуг та за шкоду, заподіяну здоров’ю Пацієнта, у випадках:
  • невиконання Пацієнтом призначень та рекомендацій лікуючого лікаря, Плану лікування;
  • неявки чи несвоєчасної явки Пацієнта на заплановані прийоми чи контрольні медичні огляди;
  • відмови Пацієнта від продовження лікування та/або дострокового розірвання Договору;
  • неповідомлення, невчасне повідомлення Пацієнтом суттєвої інформації про стан свого здоров’я (анамнез), наявні шкідливі звички чи повідомлення завідомо неправдивих відомостей;
  • отримання медичної допомоги в інших закладах охорони здоров’я або в інших медичних спеціалістів;
  • несвоєчасного повідомлення Пацієнтом лікаря про ускладнення, що виникли під час дії Договору;
  • використання лікарських засобів та медичних виробів неналежної якості або таких, що не призначені лікарями Виконавця;
  • виникнення алергії або неприйняття медичних препаратів або матеріалів, дозволених до застосування;
  • розвитку захворювань чи патологій, які не пов’язані з наданням послуг за цим Договором;
  • якщо за характером виконуваних дій Виконавець вжив усіх належних заходів для якісного виконання зобов’язань, однак бажаний результат не був досягнутий в силу того, що сучасний рівень медицини не гарантує досягнення стовідсоткового результату лікування; 16.5.10. у випадках, передбачених чинним законодавством України.
  • У разі виявлення за результатами проведення клініко-експертної оцінки недоліків/відхилень якості медичної допомоги Виконавець зобов’язаний сплатити штраф в розмірі 10%від вартості неякісно наданих медичних послуг.
  • У разі неявки більше тижня від призначеного терміну, при виготовлені ортопедичних робіт Виконавець звільняється від подальшої деформації роботи або зміни за фіксацію в порожнині рота Замовника. В даному випадку Замовник зобов’язаний компенсувати Виконавцю 80% вартості робіт.
  • Загальна відповідальність Виконавця за цим Договором обмежується сумою Послуг, фактично сплаченої Пацієнтом/Замовником Виконавцю. Виконавець несе відповідальність лише за ту частину послуг, що спричинила відповідальність.
  • У випадку виявлення підтвердженого документально факту, а саме судового рішення яке вступило в дію, щодо надання Виконавцем послуг неналежної якості Пацієнту/Замовнику має право вимагати від Виконавця надання Пацієнту/Замовнику послуг належної якості або повернення грошових сум, внесених в якості плати за надані послуги неналежної якості.
  • Виконавець не несе відповідальності в разі вчинення дій/бездіяльності третіх осіб (власників будівлі, в якій надаються Послуги, представників комунальних служб тощо), внаслідок яких Виконавець не зміг виконати свої зобов’язання за цим Договором.
11. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
  • Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, карантин, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи, відсутність електричної енергії, перебої в постачанні природного газу або питної води, поломка обладнання або устаткування, тимчасова непрацездатність лікарів або іншого медичного персоналу Виконавця тощо).
  • Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладення Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, карантин, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи).
  • Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна за можливості негайно, проте не пізніше ніж протягом 10(десять) календарних днів з моменту виникнення таких обставин, повідомити про це іншу Сторону.
12. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
  • У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
  • У разі якщо Пацієнт незадоволений якістю наданих йому медичних послуг, сервісним рівнем обслуговування, вважає, що його права як Пацієнта та споживача були порушені, він має право звернутись зі скаргою до адміністрації Виконавця (медичного директора або іншої уповноваженої особи).
  • Для проведення перевірки інформації та претензій Пацієнта за його заявою або за рішенням адміністрації Виконавця проводиться консиліум із дослідженням облікової медичної та іншої правової документації, відібранням пояснень у лікарів, іншого медичного персоналу, адміністраторів тощо.
  • Для об’єктивності розгляду скарг та за погодженням з Пацієнтом адміністрація Виконавця може запрошувати для участі у консиліумі спеціалістів з інших медичних закладів (в т.ч. іноземних) для надання консультацій та висновків.
  • Виконавець не приймає претензій Пацієнта, в основі яких лежать приватні думки сторонніх спеціалістів, якщо такі спеціалісти не були залучені до участі в консиліумі.
  • У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються клініко-експертними комісіями в установленому порядку або судом відповідно до законодавства України.
13. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ
  • Зміни до цього Договору вносяться Виконавцем в односторонньому порядку та висвітлюється на паперових носіях в Закладі Виконавця – в Куточку (папці) споживача та на сайті https://easysmile.com.ua/.
  • У випадку зміни цін на Послуги Виконавець зобов’язаний повідомити про це Пацієнтів за 10 днів до передбачуваної дати введення нових цін шляхом розміщення в Куточку (папці) споживача в Закладі та на сайті https://easysmile.com.ua/.
  • У разі незгоди Пацієнта зі змінами, внесеними до Договору, такий Пацієнт зобов’язаний розірвати Договір у тижневий строк з моменту, коли він дізнався чи міг дізнатися про зміни. Продовження користування Послугами свідчить про згоду Пацієнта з внесеними до Договору змінами.
14. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ
  • Цей Договір набирає чинності з дати укладення та діє безстроково, до його припинення будь-якою із Сторін в порядку, встановленому Договором.
  • Всі строки надання Послуг протягом виконання Плану лікування є приблизними та можуть змінюватися в залежності від стану здоров’я Пацієнта та інших об’єктивних або суб’єктивних обставин.
  • Дія цього Договору припиняється в наступних випадках:
  • за взаємною згодою Сторін, в т.ч. шляхом укладення Додаткової угоди про припинення Договору;
  • за ініціативою Пацієнта шляхом подання Виконавцю письмової заяви не пізніше ніж за 10 днів до передбачуваного дня розірвання Договору. Договір вважається розірваним з дати, що зазначена в заяві;
  • за ініціативою Виконавця у випадках порушення Пацієнтом умов Договору та (або) Правил, за умови здійснення всіх необхідних дій, що запобігають будь-якому погіршенню стану здоров’я Пацієнта у зв’язку з такою відмовою, Виконавець інформує Пацієнта про причини відмови від Договору та дату, з якої Договір вважатиметься розірваним. За відсутністю зв’язку з Пацієнтом повідомлення про розірвання Договору надсилається листом за адресою, яка вказана в Договорі. Договір є розірваним з дати, що зазначена в повідомленні Виконавця.
  • Сторони беззастережно погоджуються під реквізитами Пацієнта вважати інформацію, зазначену ним при заповненні відповідних анкет Виконавця, які містять персональні дані Пацієнта, або оформленні Плану лікування та медичної карти.
  • Пацієнт розуміє і погоджується з тим, що вся інформація, яка розміщується на Інтернет ресурсах Виконавця, носить лише інформаційно-рекомендаційний характер та не може трактуватися як медична інформація та як вказівка до її застосуванні по відношенню до особи Пацієнта.
  • Правила перебування та обслуговування пацієнтів в стоматологічному кабінеті, діючі тарифи на медичні послуги Виконавця затверджуються Виконавцем, і знаходяться в Куточку (папці) споживача в стоматологічному Закладі, що є в доступному місці для Пацієнта та на сайті https://easysmile.com.ua/.
  • На всіх документах, що пов’язані з укладенням та виконанням цього Договору, які передбачають підписання їх Пацієнтом, поряд з підписом Пацієнт обов’язково власноруч зазначає свої прізвище та ініціали.
15. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ФОП Волканов Віталій Петрович
Ідентифікаційний код в ЄДРПОУ 3468112375
Р/р UA773052990000026009004915151 в АТ «ПРИВАТБАНК», МФО 305299
Рішення про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності
з медичної практики, затверджено Наказом МОЗ України від 8 травня 2023 р. №926
Тел:. +38(050)057-33-73
Вебсайт: https://easysmile.com.ua/
E-mail: easysmile.ua@gmail.com